Just nu

Ibland tänker jag på vad andra personer gör just nu, och så tänker jag genast på om de skulle kunna lista ut vad jag gör i detta ögonblick. (Vilket i mitt fall är att äta bbqmarinerade kycklingklubbor i bara byxor och tofflor samtidigt som jag lyssnar på en live-version av ”yellow” med Coldplay.) Och så blir jag lite orolig om det är jag som är galen eller om andra också sitter halvnakna och äter middag till en bortglömd låt? 

Aja nu slipper ni gissa. Anatar att jag får fortsätta undra…

Men nu är det fredag! Kram 

såhär fint var det påväg hem förresten, inget filter ;)

Kommentera

