Paris

Pratade i telefon med Emelie häromdagen. Hon är ju i Australien och jag är hemma i Stockholm, men där och då under det samtalet var vi båda så sugna på att vara någon annanstans så vi tänkte ”vafan vi bokar en sista minuten till Paris!” Och det gjorde vi!! Men det flöt inte riktigt på som tänkt (såklart). Vi skulle möts här, nu, fredag kväll. Men Emelie fastande i Sidney så jag fick en kväll med mig själv i Paris. Vilket inte alls stör mig, jag har hunnit med massa saker. Exempelvis har jag tagit en kvällspromenad bort till Louvren, köpt världens dyraste middag i världens finaste matbutik. Ätit lax och haricouverts (hur tusan stavas det?) på golvet i hotellrummet, målat naglarna framför franska fångarna på fortet. Ni vet, sånt som man gör när man är i Paris en fredagkväll haha?  

Nu måste jag sova för jag ska upp tidigt och möta Emelie imorgon bitti!!

  

Peppad Karla framför Louvren 

  

Ett feijnt hus

 

Vårt superromantiska hotellrum haha! Älskar det! 

Puss!!!

Kommentera

