Friday!

Igår mötte jag mamma efter jobbet och åt en jättemysig middag på Tures för att fira att jag blivit med lägenhet!! Yes, kontrakten är äntligen signade och på onsdag får jag nycklarna! Middagen var så himla mysigt och så himla god. Efter middagen gick jag hem till Vendela för att möta upp bland annat Freddan och Julia. Sen gick vi till brillo och garvade ihjäl oss i fotoautomaten.

    
 Hur söt är inte Julia i mina glasögon? 

Bilderna blev så dåliga haha, men det är då de är som charmigast! 

Puss på er

Kommentera

