Flytta Hemifrån

Jag ska, som många nog vet, flytta hemifrån inom kort. Jag har fått ett erbjudande om ett förstahandskontrakt på Kungsholmen som jag med glädje har tackat ja till. En liten etta på Kungsholmsstrand. Jag som alltid gillat inredning och börjar genast tänka i färg och form. Jag sitter konstant och flurar på planlösningen och de möjligheter lägenheten för med sig.

För någon vecka sen snubblade jag över en hemsida som heter emmahos. De/hon/han/hen som driver den inriktar sig på att stylea små lägenheter inför försäljning och gör ett ypperligt bra jobb på just detta.

Här är en etta i Göteborg som jag föll lite extra för och som definitivt kommer hjälpa mig på traven den dagen jag ska bestämma var soffan ska stå. 

Emma hos:

Kommentera

