7/10

Gick till jobbet idag och fick sådan ångest över att jag inte gör något med mitt liv. Jag jobbar 6 dagar i veckan från 10-19. Och det är typ det enda jag gör. Vissa kanske tycker att det låter toppen. Men jag är 19 år och måste leva lite också, ska ju jobba tills jag är typ 70? Om det är någon gång jag ska ta en paus så är det väl ändå nu? Är sjukt sugen på att bara säga upp mig överallt och dra till Bali. Vi får se, vi får se.

Hann iallafall köpa nya skor och mysa lite med hundvalpen som bor på vår gård innan min ångestattack och jobbet.

   
 

2 thoughts on “7/10

Kommentera

