Lovade 

Nu var det sjukt länge sen man hängde här. Men bästa Emelie har åkt till Australien och kräver blogginlägg av mig sålänge hon bloggar. Vilket är bra. Har liksom ingen ursäkt längre, så nu kör vi.

Här får ni en liten recap på min helg!

     

Fredag kväll började med finhäng på Grodan

 Och fortsatte i att hjälpa spegellösa Anna med sitt läppstift.

  Läppstiftet höll sig snyggt ända in på ett oerhört varmt Café opera. Där vi hängde jackorna på DJ båset och Smuttade på drinkar. 

 Lördag morgon vaknade jag upp till mammas bullar. En perfekt uppladdning för en heldag med Vendela, Anna, Julia, Sven och alldeles för mycket kaffe.

  
Efter lite jobb på söndagen tog jag och Vendela en promenad till Kungsholmen för att kolla in min blivande lägenhet. Såhär fin utsikt är det från min gata.

 Och såhär fin var jag! Höstkappan och de stickade tröjorna åkte fram igår. Och det känns ändå rätt bra att de är här för att stanna. 

Puss

4 thoughts on “Lovade 

  1. Hej Karla. Känns kul att få utgöra en så stor del av ditt inlägg. Härligt! Tråkigt att du hamnar lite efter med bloggandet idag. Är verkligen förväntansfull och spänd på att få höra om din dag idag! Hoppas vi ses snart. Kram och hej från mej

Kommentera

