Johan

Det klev precis in en excentrisk (vi snackar 70-tals glajor, svartvit outfit högst mönstrad, stora sneakers och en snusnäsduk, läs filt, i bakfickan) man i mitt kök och frågade efter Johan Johansson. Alltså I mitt kök. Utan att knacka på dörren. Nej, förklarade jag, det bor tyvärr ingen Johan Johansson här. Nehej, sa han, det såg bara så trevligt ut så jag klev på, men då går jag vidare då. Tack så mycket och ja gör det, sa jag.

Dagens happening

20140616-130238-46958440.jpg
och hörrni det är sommar nu

Kommentera

