24h

De senaste 24 timmarna har jag serverat shots och öl med mottot kvantitet före kvalitet. Det gjorde jag i denna bar…

20140607-214649-78409363.jpg
Baren låg i Trosa, där fanns det även en hel del träd

20140607-214844-78524084.jpg
Jag har varit utelåst

 BpjWLVcIUAAkzV7
Och sist men inte minst gjort en nyckelring

BpjWB5rCEAEyj21

Jag har jobbat på 25årsfest i Trosa, lyssnat på alex&sigges podcast på innergården medan jag väntat på nycklar och pärlat en ananas som så småningom fick sitta på nycklarna.

Kommentera

