WEHOO

Min dag

•••

8.00 fysikprov – hade kunnat vara den sämsta morgonen någonsin, jag var beredd på att gå därifrån gråtandes. Men det gick tamejtusan helt ok! Bra start

10.10 Mat – Adele som nu har körkort tog oss på en svängom i racerbilen, ända till Taste i Torsvik faktiskt, där åt vi en supertidig lunch. Jag hittade en ny favorit sub, Kentucky Chicken! så god!

12.25 Gå ut med algus – (hunden jag går ut med på lunchrasterna)

12.40 ALMA!!! – Nora lurade mig till matsalen efter lunchen och där väntade alma!!! vilken överaskning, hon hade nämligen sagt att hon skulle komma hem först på lördag, men ickesanicke hon lurade bakom en palm i matsalen! Blev så obeskrivligt glad!

12.45 matte – typ en helt ok lektion, FÖR EN GÅNGS SKULL

15.00 biologi – Kul idag, vi diskuterade alkohollagar och droger osv. ANT you know

16.00 Gympa – innebandy SÅ KUL

17.00 hem– hem och dra på sig mjukisbyxor (Bästa) och plugga lite

18.00 mat – min favoritmiddag, spagetti och köttfärssås, och till efterrätt blev det chokladdoppade jordgubbar!

19.00 – mer plugg

20.30 film! – det var en ny film och den var så mysig! ska blogga om den imorgon

•••

Sammanfattningsvis en GRYM dag!

LOVE LIFE

tumblr_m8tswdoQNq1qem6nto1_1280

tumblr asså <3

Kommentera

