do you work for NASA? because you’re out of this world.

Man Crush Monday, jag skojar ej.

Finns det något bättre sätt att starta veckan på än med att kolla på snygga killar? nej.

      2f95f3f68b1793aac587000c3b361d57  tumblr_mrhgmoE6tn1st58gko1_500 tumblr_lsf7esyXbt1qf3vbfo1_500    tumblr_mtmkvhGSjX1sgm7eyo1_1280 tumblr_ml4p723cIm1r4qjhoo1_500 tumblr_mr3ei5oPFF1rdkvxmo1_1280    tumblr_m4csdtd5fg1qcidxzo1_500      tumblr_mqmsyqgvWp1rdkvxmo1_400-1

you are so very welcome

Det här med MCM (man crush monday) har blivit SÅ stort så jag tänkte att det var lika bra att jag hänger på!

OCH det där med cheesy pick up lines kan ju vara det bästa som finns! ÄLSKAR dem, skulle funka på mig alla dagar i veckan. Det måste nog vara för att jag har så himla torr humor, jag menar ordvitsar är ju mina favoritskämt.

One thought on “do you work for NASA? because you’re out of this world.

Kommentera

