POOP

Jag lyckades inte hålla på godislöftet.

Bild 2014-03-27 kl. 21.32 #4

oups.

men shit happens

På tal skit så kommer jag att vara utan dator i en dag eller två då jag måste lämna in den på service på grund av den enkla anledningen att det är den SÄMSTA datorn i norra europa. Jag har 28 objekt på min dator. TJUGO ÅTTA stycken objekt. Det är inte 28 långfilmer. Det är 7 dokument och 11 bilder. Och dotornjäveln (som måste härstamma från jura och ha samma intellektuella nivå som en amöba) säger att minnet är fullt. VADÅ FULLT?  TJUGOÅTTA OBJEKT!!!! TJUGO ÅTTTA! i’m calling BULLSHIT on your ass! OMÖJLIGT! Jag har alltså dragit slutsatsen att det är något grovt fel på den och  den måste undersökas av någon med grova kunskaper i skitdatorer.

BAAAAAjSSSSSDATOR (agfljsaglkasflksjhlafsh SÅÅÅÅ FRUSTRERAD) – frustrationen landar mest i att jag inte kan lyssna på spotify, för att minnet är fullt!?

responsen på meddelandet som STÄNDIGT OCH KONSTANT kommer upp och dikterar: ”startskivan är full”  brukar variera mellan detta

tumblr_m8ggjjCrML1rdtxj5o1_400 tumblr_m8i3cjRXWc1rdtxj5o1_250 tumblr_m8m3koBjV61rdtxj5o1_400 tumblr_m8npvyPwqc1rdtxj5o1_500    tumblr_mmjape1x3U1rdtxj5o1_400 tumblr_mmjm6cJxG71rp1zlxo1_500 tumblr_n33z1w5VVo1s0my1wo1_250

 

Nu ska jag sova

Puss och Godnatters

 

Kommentera

