SIA CHOKLADGLASS

Bild 2014-03-16 kl. 15.03 #2 Bild 2014-03-16 kl. 15.05 #5

det finns inget bättre, har ätit två stycken (helt själv, inte bra) de två senaste dagarna. MEN! vi har värsta biologi provet i veckan så jag har behövt det för att kunna plugga… typ.

och juste jag har flyttat till månen. (vilket gör jakten på SIA lite svårare, om ni vill få ni gärna skicka hit lite. om ni kastar ett paket jävligt hårt rakt uppåt så borde det komma hit om några dagar) – ok tråkigaste skämtet någonsin

nu ska jag fortsätta på detta kamikazeuppdrag i biologi, skulle helt serri kunna bli certifierad läkare efter detta.

och jag skrev inte om min dag för det hände inget, sa ju det!

vi hörs

Kommentera

