Vem är jag?

JAG ÄR HANAPEES DUVA! True story bro. Så här var det, Hanna har på sig värsta snygga outfiten idag så jag kommenterade ”mkt snygg outfit *passande emoji*” på hennes insta och hon svarade ”tack duvan” Och jag blev väldigt glad #BraStartPåDagen

Nej men internetflikarna på ens telefon säger väldigt mycket om vem man är, så jag gick in och kollade vilka jag hade uppe…

20140312-092736.jpg

Asså va? Min personliga favorit är ju såklart Fanny Klefelts blogg, den mörkgröna med ett streck som namn. Sjukt bra blogg. Sen så är det inte så konstigt att det finns en lyric uppe eftersom jag sjunger med i cirka alla låtar, cirka hela tiden. Däremot är Blåval och Brad Pitt troy lite wildcards. Jag kan verkligen inte komma ihåg att jag har bildgooglat Brad Pitt i Troja, asså av alla män man kan bildgoogla så är faktiskt Brad Pitt mitt förstaval, måste varit Alicia som lånat min telefon…

Ikväll ska jag uppdatera om min dag, kan nästan lova att den kommer vara chillare än eran!

Puss!

Kommentera

