En triljon shades of grey

Nu är det gråare än gråast ute. Skojar inte.

För att minska gråheten lite gör jag gråa GIFs på mig själv i Toves ryska pälsmössa. Embracing my inner russian. Jag kallar henne Karla Rudski (även mitt nya twitternamn).

 output_LvjNpH

Kollar på Prison Break

https://24.media.tumblr.com/daff596daefd8ab59b52ac8a311edbb5/tumblr_n02x7nQfqi1tpvnceo1_500.png

Så bra! Men man har ju konstant panikångest för att man är så nervös/spänd på samma gång!

Läser The Talented Mr. Ripley

och kollar på massa bilder från filmen på Tumblr eftersom alla är så nedrans snygga!

tumblr_myl1pbnsnx1qzsuffo1_500

tumblr_n0fii5VU661rpkmmro1_400

tumblr_n0fle1AEQV1qfff3wo1_500

och äter. För det mesta choklad.

har tyvärr ingen bra bild på detta, man vill ju inte föreviga synden. Men jag kan bjuda på lite (ytters disturbing) bilder på andra tjejer som äter choklad.

OBS! jag ser inte ut såhär när jag äter choklad! (eller?) OBS!

temptation-gluttony-woman-eating-chocolate-7666530 woman-eating-chocolate-GVSG Woman-Eating-Chocolate article-0-006EE1BF00000578-779_468x706 pregnant woman eating chocolate

(min personliga favorit)

factsaboutchocolate

Kommentera

