Tom Odell

Jag har skaffat mig en ny brittisk kärlek (NÄR SKA DET HÄR TA SLUT?!). Han heter Tom Odell och hans musik är så drömsk att man dör. Jag har alla hans låtar på min spellista och alla hans videos på min dator.

tumblr_mva706ZyZ91stmnj7o1_500 Album artwork shoot

FROM ABOVE SHOT_0

Andra kärlekar i musiken:

Arctic Monkeys (lever med deras skiva AM)
Panic at The Disco!
Matt Corby
Haim
James Arthur
Veroncia Maggio
Of Monsters and Men
The Killers
MGMT
The xx
The Temper Trap

osv.

Andra brittiska (det inkluderar Irland, skottland och Australien) kärlekar:

Jack och finn Harries

tumblr_mvcny79LSd1saeo7uo1_500

One direction

tumblr_mc3169YVwQ1r8i7noo1_500

Douglas Booth

tumblr_mvk03gWiJ81rarmvko1_500

Robert sheehan och Jamie Campbell Bower (två flugor i en smäll, gr8)

large

med flera… (asså verkligen flera)

Kommentera

