The Butler

Vissa säger att den är seg, men jag har också hört att Obama grät när han såg den. Själv gick jag in på biografen med noll förväntningar och gick ut ur biografen skakandes. Jag grät så mycket att jag var tvungen att ta av mig glasögonen i den sista tredjedelen av filmen.

Jag pratar om The Butler som jag såg på bio med Nora och Lottie igår kväll. Det är bland det bästa jag har sett. Den var så mäktig, så tung och så bra. Det bästa var att det var så många historiska händelser som var med, man fick verkligen uppleva 50-60-70-80-talet ur ett helt nytt perspektiv, och det perspektivet tog ska jag säga er. Det kändes. That one hit me like a train… Så ta med näsdukar och släpa dig till biografen och se den. På riktigt, gör det bara, eller ladda ner den, jag bryr mig inte, men varenda själ på denna jord borde höra den här historien.

Grym!

20131026-004212.jpg

20131026-004227.jpg

20131026-004235.jpg

Nu ska jag sova för jag är muchos trött och mina ögon svider PUSS

SEEEE DEEEEEN

Kommentera

