An-fucking-tiken

här sitter jag och dränker min ångest i chokladmuffins från 7-eleven, drömmer mig bort till mer behagliga platser och lyssnar på sorglig (stavade först sorglig sorlig, så tragisk) musik. Bild 2013-10-21 kl. 17.10 #2 Bild 2013-10-21 kl. 17.10Vi har prov på antiken och medeltiden på onsdag och jag känner bara meh. meh, meh, meh. Jag pallar inte. Vi har redan haft prov på det här för typ 4 veckor sedan. Jag är så sjukt ointresserad. grekisk mytologi tycker jag är roligt, men det andra är bara så jäkla oroligt (oroligt som i tråkigt). Men medeltiden är värst. på riktigt. who the hell cares? inte jag iaf… aja. nu ska jag sluta vara så negativ och carpa that diem och plugga lite (inte för att det är så yolo men ändå)

 

Kommentera

