ZARA

ZARA är ett av mina favoritmärken, de har snygga, enkla och om man vill, lite annorlunda kläder. Det här är de första bilderna man ser när man kommer in på ZARAs hemsida, de bilder som representerar ZARA som ett märke just nu. Lite androgynt och svalt.

37_WOMAN_11_WEB 39_WOMAN_9_WEB

Eftersom jag håller på och gör i ordning i mitt rum hos pappa så tänkte att jag kunde kolla på ZARA home om de hade lite snygga inrednings prylar, deras kläder speglar ju ändå den stil som jag vill ha mitt rum. Den då möttes jag av det här istället..

acc banho cama

Jag blev chockad, nästan lite stött när jag såg det, det var som att kliva in i ett hem stylat av Maria Montazami. Och jag kom fram till att ZARA och ZARA home var två helt olika saker. Så borde det ju inte vara, man tycker ju ändå att ZARA home ska spegla ZARA, ZARA home är ju ändå till för de som vill leva i den miljön tjejerna på ZARAs hemsida bor i. Så jag vet inte hur de tänkte när de valde sortimentet till ZARA home. För jag kan lova att tjejerna i ZARA-annonsen inte går hem och lägger sig i den där sängen om kvällarna. Jag tror inte ens att Chanel-tjejerna går och lägger sig i den sängen.

Det här tycker jag skulle spegla ZARA 1000 gånger bättre än det ZARA home som finns idag.

7ecf4d1f1b2a6b655cb1963201815932 534aa63547d4d50340879f12ccafdb7f a28a477fd0bb26e938e4a3af0448102d d585881fcd709565541c302c2ce37531

ZARA är ju ett varumärke och att med ZARAs logga borde stötta det varumärket, fy skam på ZARA home.

Det där ska jag ta tag i när jag blir stor…

 

 

Kommentera

