Catch up

Jag har inte bloggat på ett tag nu men jag ska göra en snabb genomgång av vad jag har haft för mig egentligen.DSC01635Jag har ätit frukost med Tove.IMG_5481träffat lillprinsen igen!IMG_5444Firat morfars sjuttioårsdag med champagne-frukost på sängen.IMG_0983Kommit fram till att det är fruktansvärt fint i Stockholm (bild tagen från bussen på Lidingöbron)IMG_0903Pluggat med Lottie och NoraIMG_0902Med den här utsikten (dör)IMG_0882Det är äntligen äppelsäsong! Så jag och Alicia har pallat äpplen från varenda hus som man passerar på väg till skolan i jakten på det perfekta äpplet.IMG_0713Vi har även gått på sightseeing.IMG_0702och ätit cheeseburgare på donken, jag upptäckte att min ost såg ut som skriet, tänkte sälja den på e-bay till någon Edvard Munch-fantast, men jag var för hungrig…IMG_0699ett bord på Åhlens var Harry-styles-ifierat så jag och Nora klädde ut oss lite… (hans hjärt-t-shirt och skorta har blivit lite av hans trademark) (alltid hatt, han har alltid hatt…)IMG_0686Jag improviserade ett mellanmål av det som fanns hemma, man blir så himla hungrig efter skolan eftersom vi bara får kall mat där just nu, och all mat, jag lovar ALL mat, varje maträtt innehåller koriander, varenda en. helt stört.

Kommentera

