A tornado flew around my room before you came, excuse the mess it made…

Jag tycker att mina föräldrar är lite väl grova i munnen när det kommer till att kommentera mitt rum. Pappa kom precis in suckandes och sa att mitt rum såg ut som en knarkarkvart.

20130825-214750.jpg
KOM IGEN! Det är inte välstädat, men det är långt ifrån en knarkarkvart. Och det är ju väldigt svårt att få det fint när de enda möblerna man har att röra sig med är dem ni ser på bilden…

20130825-215009.jpg
När jag tänker knarkarkvart tänker jag mig typ något sånt här, fast värre…
Det värsta är ändå när de kommer in i mitt rum och säger att det ser ut som ett bombnedslag eller som Hiroshima

20130825-215208.jpg

20130825-215214.jpg
Asså lägg ner. Man kan inte jämföra mitt stökiga rum med ett atombombnedslag som dödade 150 000 personer, jag tycker faktiskt att det är lite respektlös mot alla som dog eller blev påverkade av Hiroshima. Så nu tar inte jag dessa överdrifter något med! De får säga att det ser ut som om någon kastade in en smällare i mitt rum istället, eller kanske att en bris svepte förbi (för orkan är också lite av en överdrift), och istället för knarkarkvart kan de säga att det är lite roddigt. Eller vet ni vad? Screw it, mitt rum är väldigt välstädat för att vara The average teenager, så man kan sluta med alla slags liknelser, för det finns ingen liknelse som passar riktigt bra.

Så ja, det var dagens rant.

See y’all tomorrow!

Kommentera

