God bless

Jag fyller 17 år om 17 dagar, god bless

cb290e7f8619a5ca2893467098a22833

tumblr_m2yk4lfkOk1qcb58yo1_500

Jag ska på bio imorgon och kolla på City Of Bones med bästa tjejerna, god bless

IMG_7961

Jag fick överskåp i skolan, GOD BLESS

tumblr_inline_mg7ywmfgB91qkzl2y

Zayn har förlovat sig, vet inte riktigt om det blir en god bless på det, men grattis!

tumblr_mryb7hTy3F1s2huwdo1_500

De är ju väldigt söta ihop, jag önskar dem faktiskt all lycka.

God bless denna sång, som är fullkomligt fenomenal i ett par Marshall hörlurar, jag blev helt Religiös för en stund. Vill ha i födelsedags present btw.

tumblr_inline_mrwjvavZXQ1qz4rgp

Kommentera

