Julafton

Nu är jag äntligen hemma och min mobil är igång igen!

Min tredje fundering var om foster bajsar och kissar, om de gör det så skulle de ju simma runt i sin egen avföring i nio månader och det känns ju inte helt fräscht ändå… Om de inte gör det så känns ju det också lite konstigt, men om de inte kissar och bajsar så måste det komma som en jättechock första gången de gör det!

Gifen hittade jag inte!

20130815-224605.jpg

20130815-224528.jpg

20130815-224552.jpg

20130815-224512.jpg
Ja… Det blir bättre bilder från och med imorgon, FÖR DÅ FÅR JAG EN NY TELEFON!!!

Kommentera

