Bååååååt

Idag var jag, min pappa och mina systrar ute med båten för att ta vara på den sista sommardagen, bara så ni vet. Det fanns inte så mycket mer att tilläga till det. Men kära vänner jag ska säga er att när man ligger och solar på en båt hela dagen hinner man tänka många konstiga tankar, tex,

är vin döpt efter vindruvan, eller är vindruvan döpt efter vinet, och i sånna fall, vad hette vindruvor innan vinet?

Att det är väldigt skönt att båda benen är vända åt samma håll, och att det skulle bli väldigt jobbigt att springa om det inte var så, jag föreställer mig någon slags krabbgång…

Den sista tanken har jag skrivit ner i mobilen som är död, jag återkommer med den och bilder lite senare, bland annat en gif på kräftgången

20130815-184745.jpg njut av den här bilden av Marta så länge!!!

Och om ni inte kan bärga er till nästa inlägg, och om att vänta på bilderna från idag är som att vänta på julafton för er, så kan ni gå in på min instagram och få en sneakpeak, en bild och en film (crazy) väntar där, jag heter karlarudd.
Tjillivippen guys!

3 thoughts on “Bååååååt

    • nope det är niklas, precis som allt annat, körde ut den till bullandö åt honom, han hade fullt upp med den nedbrunna ladan

Kommentera

Bååååååt

Idag var jag, min pappa och mina systrar ute med båten för att ta vara på den sista sommardagen, bara så ni vet. Det fanns inte så mycket mer att tilläga till det. Men kära vänner jag ska säga er att när man ligger och solar på en båt hela dagen hinner man tänka många konstiga tankar, tex,

är vin döpt efter vindruvan, eller är vindruvan döpt efter vinet, och i sånna fall, vad hette vindruvor innan vinet?

Att det är väldigt skönt att båda benen är vända åt samma håll, och att det skulle bli väldigt jobbigt att springa om det inte var så, jag föreställer mig någon slags krabbgång…

Den sista tanken har jag skrivit ner i mobilen som är död, jag återkommer med den och bilder lite senare, bland annat en gif på kräftgången

20130815-184745.jpg njut av den här bilden av Marta så länge!!!

Och om ni inte kan bärga er till nästa inlägg, och om att vänta på bilderna från idag är som att vänta på julafton för er, så kan ni gå in på min instagram och få en sneakpeak, en bild och en film (crazy) väntar där, jag heter karlarudd.
Tjillivippen guys!

Kommentera

