STHLM MUSIC & ARTS

Har varit så depp över att jag inte skulle gå på Sthlm Music & Arts iår, har ju inte festivalat något i år och jag har inte varit på en konsert sen Queen B i maj så när biljetterna till SM&A tog slut så fällde jag några tårar. Dessutom är det några av mina ABSOLUTA favvisar som ska uppträda där i år (checka uppställningen ba).

Fatta lyckoruset när pappa överraskade mig med tredagarspass för mig & honom för ett par dagar sen!!!

Ser fram emot:

– Höra Regina Spektor sjunga us <3 Såg henne på P&L förra året, blir ett kärt återseende

– SE Laura Mvula IRL *hyperventilerar*

– Knuffa in pappsen i en moshpit

– Äta langos (måste ju finnas langos, eller???)

– Gunga med till First Aid Kit (Åhhh <3)

 

Bild 2013-08-02 kl. 14.26

AHHHH!!!!

(note to self: måla naglarna för fan)

Kommentera

