Goin on an adventure

HoLa peOpLe!

Som jag nämnt (cirka 200 ggr….) så ska jag flytta till Kenya, idag är det tretton dagar tills jag sitter i flygplansstolen på väg mot Nairobi. För er som undrar så ska jag bo & plugga ett år på Svenska Skolan i Nairobi som ligger i Nairobi (duuuh) en av världens farligaste städer & Kenyas huvudstad.

Jag kommer ihåg hur jag velade inför att söka, det kändes så svindlande att tänka på att lämna allt i Sverige i ett helt år (jag kan inte ens tvätta själv liksom….). Sen hände det massa saker som gav mig sparken i röven som jag behövde för att våga söka & det är jag så glad för. För det där med att våga är så svårt, att slänga sig ut & släppa taget om det trygga. Jag är så rädd, jag har ingen ingen aning om hur mitt år kommer bli men varje gång jag tänker på det så får jag så jävla mycket fjärilar i magen & jag vet att jag bara måste våga.

7d3157f69571c264f3258c44ca961bc5

tumblr_m3o6ks2eMB1r6b8aao1_500

Mount Kenya (som jag ska bestiga…. vi får väl se hur det går med det)

img_7605

Kibera

tumblr_me9sgzipcj1qzleu4o1_500

Masai Mara

Kommentera

