Listjävel

Yooooooooo

Precis som Karla gillar jag listor, har atm 46 listor (yez, har räknat dem) i mina anteckningar i mobben bl.a. en top tio lista med mina favorit chipssorter (dillchirre ligger etta) och eftersom jag är en så sjukt ödmjUUUUk person tänkte jag ägna det här inlägget åt att svara på frågor om mig själv *blogghybrizz*.

Hur såg du ut för exakt ett år sen?

Bild 2012-06-09 kl. 16.50

skulle på glitterparty

 

Vilket är ditt mest använda ord denna vecka?

Kenya :))))

Har du någon fobi?

Öhhhhh….. typ getingar och trångsynta typer.

Vad är det godaste du har ätit hittills i veckan?

Dumplings på Beijing 8!!!!!!!!!!!!!!! (Tipstipstips)

Vad är det finaste någon har sagt till dig idag?

”Du hoppar som en galning!!” mamma om mina hoppskillz under våran magiska uteritt med hästarna imorrse (mer om den sen……….)

När kände du dig riktigt nöjd med dig själv senast?

När jag blev antagen till skolan i kenya :)))

Vad tror du kommer bli roligast i helgen?

Pride Paraden och Stockholm Music and Arts, har aldrig varit på Pride paraden förrut så det ska bli kuel och på SM&A så ska jag liksom se alla dessa live (!!!!!!)

Vilken är din pepplåt för tillfället?

Denna, tänker på Kenya & får fjärilar i magen när jag hör den.

Vad har du sysselsatt dig med då du har haft dötid i veckan?

The interwebbz

Har du gjort/kommer du göra något i veckan som du inte gjort förr?

Gå på Pride festivalen!!

Vad oroar du dig för?

Att jag inte ska hinna klart med min 10000000 meter långa att göra lista innan jag flyttar

Vem är den kändaste personen du har sett på senaste tiden?

Kommer se Regina Spektor ikväll…. *lycklig*

Vad har varit mest förvirrande på senaste tiden?

ALLT med packning, visumansökning, försäkringstäckande & inköp inför Kenya

Hur ser dina senast tagna webcam-bilder ut?

Bild 2013-06-18 kl. 17.24 #3

(Åkej, kanske inte var den senaste men jag gillar den så mkt)
Har veckan varit bra än så länge?

Jaa!! SÅ bra, förutom all inför Kenya ångest har jag bara njuuutit & gjort roliga grejjjer.

Snipp snapp snut så var listan slut.

Kommentera

