Hoppla

Yo peeps!

Något ni kanske inte visste om mig är att jag är en stor horselover. Har varit ”hästtjej” sen 4-ever men rider inte på ridskola längre (</3), men min mamma är medryttare på två underbara pållar & ibland får jag hoppa in och rida.

Därför vaknade jag och Lottie mycket tidigt imorrse, helt omänskligt tidigt faktiskt. Vi steg upp klockan 8 för att sticka ut och rida med min mamma på dessa wünderbara hästar som står i en stor utehage här på Lidingö.

IMG_7666

Sån. Jävla. Idyll.

Min mamma är medryttare på den gråa (Zahira) och den vita (Zebra), den bruna heter Hasta & hans ägare är bortrest så vi kunde låna honom :’)

IMG_7650 IMG_7656 IMG_7671

Vi skrittade i skogen, galopperade på grusvägar och hoppade på en sommar äng. Allt i strålande solsken, asså ibland känns livet bara <33333. Jag red Hasta som typ är den största hästen ever, förundrad över att jag ens kunde sitta upp på egen hand?? Helt underbar häst i alla fall *vill skaffa egen pålle nuuuu*.

Toodles

Kommentera

