Hyllningar 2.0

Hola

Jag tänkte följa upp detta inlägg med mina egna hyllningar!

Jag vill börja med att hylla

 Laura Mvula – No words, bara lyssna och njUUUUt. Ska se henne live på Söndag *DÖR*

Mehan's Kitchen 037 Churros – Varför? Jo för att de är den friterade meningen med livet. Om du aldrig smakat dessa så har du inte levt, jag toppar mina med kanel & socker men de funkar även fin fint att doppa i nutella.

tilda-swinton-moscow-rainbow-flag-best Tilda Swinton – En av mina favviz skådisar står upp emot det växande förtrycket av LGBT-personer i Ryssland med denna bild och meddelandet ”In solidarity. From Russia with love.”. Hon är helt enkelt wünderbar och förtjänar en hyllning!

lynda-wonder-woman-16087419-1494-1007 Supersnippan – Bästa facebooksidan everz som drar ner byxorna på patriarkatet och utmanar heteronormen, what’s not to love?

32416_10200119482299994_604694029_n

Karla – för att hon är rolig, världbäst & vågar låta mig blogga :))

see ya later alligator

Kommentera

