LISTA

Om det är någonting som jag gillar så är det listor. Jag vill gärna lista allt. Typ filmer, killar, städer, kläder, önskningar, saker som ska göras, saker som ska köpas, saker som inte har gjorts, osv. Men jag gillar även sådana listor som kommer nu, som egentligen är som en enkät eftersom man måste svara på frågor. Jag gillar enkäter också, jag gillar när det är ordning och reda och jag gillar frågor och jag gillar svar. (Ja, jag gillar enkäter, och medan vi ändå håller på med confessions så har jag ingenting emot koriander)

här kommer iallafall list-enkät

Vilken dag är det idag?
Det är söndag idag. Det vet jag enbart därför att det var bröllop igår och bröllopet var på en lördag.

Om du var en emoji vilken skulle du vara då?

IMG_1953

Hon har koll på läget.

Vad ska du göra ikväll?
Kolla på Historieätarna tror jag. Jag missade början på 20tals avsnittet. Historieätarna är förövrigt den roligaste seriern som finns! Serien går på SVT och jag har kollat på den flesta avsnitten på SVT-play här kan ni få ett härligt screenshot från 70-talsavsnittet. (70- och 20-talet var de roligaste avsnitten) det roligaste är att de måste äta så jäkla mycket äcklig mat och att kockarna som de har också tycker att det är förfärligt! tips tips.

5361_10201603297394202_1029513195_n

en skelande katt

Säg två bra uttryck:
Fy Farao [artikuleras häftig och sägs i samma ton som Lotta på bråkmakargatan har]   ilysm [I love you so much så snabbt man kan med en fransk accent]

Vad blir du glad av få höra att du är?
Blir helt seriöst jätteglad när jag får beröm för min blogg. det är det bästa, eller när jag hör att jag har blivit bra på bild (det händer inte ofta).

Visa en bild du inte minns ha tagits av dig:
vadå inte minns? såklart jag minns när bilder tas av mig, jag är inte senil. sen finns det säkert bilder som andra har tagit av mig som jag inte vet av för att jag aldrig har sett bilden, typ photobombs utomlands, men om jag kollar på en bild så minns jag att den har tagits.

Vem saknar du?                                                                                                            Min pappa, har inte sett honom på typ 5 veckor.

IMG_4023

En bild på något som är asbra att ha:

tumblr_mqbjbkCDyo1s9urcso1_500

tror helt seriöst att jag skulle få jättemycket användning av den här.

En outfit som är ovanlig för dig att ha på dig:
DSC00084

de har har jag inte på mig så ofta…

Vad vill du ha?

60534e695628aa75f40a8b591600e6d2

det här halsbandet

d313989cd593a3e8f5d0dd58bc4c0436

ninjakrokar

Vad tycker du är roligt?
Tumblr.

ska göra ett utförligare inlägg om detta senare

Vad är du dålig på?

att göra mina läxor

Vad tänker du baka i veckan?
ingenting! vi har redan en hejdundrande massa bakverk hemma.

Hur ser du ut när du är nyvaken?

Lite som en blandning av Beyoncé och Shakira med en dash of Cara Delevinge

Vem gillar du just nu?tumblr_mjs92pSLWG1rie3cjo1_500

Vad var det första du snodde?

jag tror att jag stal en leksaksbil från min dagmamma, den lämnades dock tillbaka sedan.

En bild då du dricker alkohol:

pics like those simply does not exsist.

Vad har du tänkt göra länge men ej gjort?

Ta tag i mitt liv.

Vad bävar du inför?

kursprovet i fysik. Fy Farao.

Vad händer i helgen?

(tänker läsa veckan där istället för helgen) DANMARK!

Är listan slut?

nej.

Kommentera

