oh, jesus

I’M ALIVE! Jag förtvinade inte i hettan förra söndagen! Jag överlevde 8 timmars köande på grönan, det trodde jag aldrig, men det gick ganska snabbt faktiskt. Jag och Lottie träffade några andra där som vi satt och snickisnackade och spelade kort med. Vi bekantade oss även med Charlie och Joanna från England som följer med henne runt på varenda konsert i Europa,som groupies typ, helt stört, men de var mycket trevliga och roliga. Jag skulle lätt köa i åtta timmar igen för det var en väldigt rolig kväll med mycket bra platser som ni kan se!

IMG_1365_Snapseed blev lite kär i hennes kristallbody(?) vet inte vad det kallas med den var ascool. IMG_1381_Snapseed IMG_1391_Snapseed IMG_1439_Snapseedmin personliga favorit, det här är verkligen Ke$ha.IMG_1456_SnapseedNästan lite som min käraste Beyoncé här.IMG_1579_Snapseedhär som en Wonder Woman i svart, vilket hon är. En galen Wonder Woman.IMG_1619_Snapseed IMG_1638_Snapseed IMG_1671_SnapseedIMG_1692_SnapseedOm min tumme inte hade varit i vägen hade det här också kunnat vara en favoritbild, mitt i konserten snurrade jag runt och tog den här bilden! IMG_1717_SnapseedLottie var sockersöt i typ 2 kilo glitter och Ke$ha-bandana. (det är så man ska se ut på en Ke$ha konsert, dränkt i glitter och amerikanska flaggor.)

Skärmavbild 2013-07-14 kl. 21.33.27_Snapseed

shit vad det skreks när den svenska flaggan togs ut på scenen!

Skärmavbild 2013-07-14 kl. 21.34.11_Snapseed

Det sprutades lite öl, och senare grädde…

Skärmavbild 2013-07-14 kl. 21.34.28_Snapseed

Jag hade lika roligt den kvällen som Ke$ha har på den här bilden. Det var verkligen helt galet. Jag gick därifrån med konfetti och glitter på alla möjliga konstiga ställen med lite öl/keshaspott i ögat och typ 400 bilder i mobilen.

Om ni har lite tid över kan ni ju kolla på den här videon som jag tycker är lite rolig, det är Ke$ha, Harry och Harrys bästa kompis Grimmy i en Charmig intervju. (Grimmy är programledaren ifall ni undrar…)

Kommentera

