skatdiarré

Jag kan ha haft den värsta dagen på länge, trots att klockan bara har hunnit bli 11.30

Denna dag började 05:26 för min del. Det var så att jag hörde ljud i mitt rum, så jag slog upp ögonen och framför mig ser jag en fågel, och det var ingen liten sparv ska jag säga er, fan heller, det var en stor fucking skata, mitt i ansiktet! Imagine the drama… jag fick panik, men

fan den ska ju börja vid 0.51, det funkar inte, aja spola fram dit för det är en del av inlägget och meningen, zank you!

Jag hade ju en asstor fågel i ansiktet. jag gömde mig iallafall under täcket och väckte nog upp hela gården när jag skrek på pappa. Det lät väl lite såhär.

-FUCK AAAAAAAAH DET ÄR EN FÅGEL HÄR INNE, JAG VILL INTE JAG VILL INTE JAG VILL INTE JAG VILL INTE! DET ÄR EN KRÅKA, SKOJA DET ÄR EN SKATA, FAN DET ÄR EN SKATA! HJÄÄÄÄÄÄÄÄLP, FÅ UT DEN NU!!!! JAG VILL INTE DÖ! JAG KOMMER DÖ! HÄMTA NIKLAS OCH SJUKT JÄVELN!!!! AAAAAAAAHHHHHH FÅ BORT DEN, TA BORT DEN, DET ÄR EN SKATA HÄR INNE, DET ÄR EN FÅGEL HÄR, TA BORT DEN, HJÄÄÄÄÄÄÄLP, AAAAAAAHHHHAAAAAAA. (andfått, med gråt i halsen och desperation i rösten)

Medan han klädde på sig så flaxade den runt i mitt rum och bajsade cirka överallt. Bland annat i min necessär… Så ja, 70% av mitt smink är nu täckt i skatbajs. Så småning om kom han in och jagade runt den där skatan och den flög farligt nära mitt huvud alldeles för många gånger, så jag gömde mig under täcket panikade och undvek att andas så jag inte skulle få någon fågelinfluensa. Pappa snubblade runt där och skatan skrek och flaxade, kan ni se det framför er? Tillslut fick vi ut fågeln och jag andades ut på sängen tills det lät som om det var en and under min säng och då fick jag nog och panik och sprang ner till vardagsrummet. (den vilan varade i ca 37 sekunder)

Det här inträffade för typ 6 timmar sen nu, och jag har fortfarande inte vågat gå upp i mitt rum… Jag vill inte röra något där uppe. Fyfan vad vidrigt. Jag hatar fåglar och det värsta var att jag trampade i skatbajs under min flykt från de eventuella änderna under min säng, den låg och vilade så fint i trappan, för där har den också bajsat, demonen hade flugit runt i hela huset innan den kom in i mitt rum. Det var inga vita små korvar som fågelbajs annars brukar vara heller ska jag säga er, utan det var liksom som bäbisbajs, gröngultbrun diarré typ. Måndagen den 24 juni 2013. Kom ihåg den dagen. Det var då Karla Ingrid Christina Rudd trampade i skatdiarré.

Nu kan jag inte skriva mer för jag ska på luskamning, båda mina systrar har nämligen fått löss. Jag ber till gud, jesus och den helige anden att de skonar med från lös och det misery som kommer med.

Sedan ska jag duscha, Felix förklarar mycket bra varför jag behöver en dusch just nu.

Här, det är väldigt bra faktiskt, precis så känner jag just nu, han är ju förövrigt väldigt rolig Felix, speciellt när han talar engelska… (vilket han gör här)

Bild 2013-06-20 kl. 16.16 #2

Här är jag och en hemmagjord glutenfri iskall pizza för några dagar sedan… och ser ni vad konstig min tumme är, jag kan inte få upp den mer! aja swagever, vi har alla våra brister…

toodles!

Kommentera

