The Crew Has Left The Buliding

Nu har mina så gullepluttar lämnat boet för att testa sina egna vingar. Nej men helt seriöst, de har lämnat mig helt själv här på landet, så åter igen är det jag hästarna och statyerna i trädgården… men jag är inte ledsen för det (jo, det är jag) ikväll kommer resten av familjen hit! Bild 2013-06-19 kl. 16.11 #2

80ed4678d80211e2a60b22000a9e06bc_7

IMG_7507  IMG_0712

Såhär härligt har vi haft det hela helgen!

ALLA, verkligen vem som helst, är välkommen att hälsa på! ring bara ring så fixar vi det! jag behöver lite company!

Kommentera

