Patrick Verona

Kommer ni ihåg när jag skrev att jag kunde leva på kärleksdikter? Det stämmer fortfarande, och jag såg precis en film som kommer kunna hålla mig i liv för alltid. Ten things I hate about you. Jag grät SÅ mycket, jag hulkade nästan, det var så fint och romantiskt och, ja, helt och fullkomligt underbart.

det mest romantiska jag någonsin sett, jag blir helt rörd:

(titta inte på klippet om ni planerar på att se filmen, vilket ni alla borde göra… Asså ni MÅSTE se den, M Å S T E)

tumblr_mon9qrg1Sm1svl259o1_400

så fina

tumblr_mocmctysFX1rbzmc9o1_500

Asså Heath Ledger.

Kommentera

