say hello to my little (ganska stor faktiskt) friend

Ett vanligt problem hos oss glasögonormar som migsjälv är finnar på näsan, asså precis under glasögonen. Vilket jag har nu, och jag har fått det förr, men den här finnen förtjänar fan en medalj, fyfarao vad hemsk den är. Problemet är egentligen inte att den gör ont, eller att den är ful. Problemet är att jag ser ut som Kishti Tomita, och jag ska säga er att det inte är ett STORT problem.

ImageHandlerBild 2013-06-13 kl. 09.35 #3Så swag på den. Jag bänkar mig inför alla lika-som-bär-annonser i våra kära skvallerblaskor..

Något annat patetiskt med hela situationen är; att jag låg på golvet och pratade i mobilen med en kompis på högtalartelefon härom dagen. Mobilen hade jag i handen, en armlängd rakt ovanför mitt ansikte, då jag plötsligt tappar den, på högkant, HÖGKANT, mitt mellan ögonen (på min finne) och jag kan säga er att det gjorde fruktansvärt ont. Så kära trogna läsare, lär er från mina misstag och upprepa inte dessa dumheter. Försök att undvika ”The Kishti-look”.

Något som inte är lika patetiskt är mitt hår, yup I woke up like that… helt serriöst. I kid you not. (min nya favvofras men det såg ju konstigt ut när man skrev den, för kidding blir ju barn, eller a typ) Mitt hår är min nya favoritkroppsdel, om hår räknas som en kroppsdel. Jag vill tacka min mamma och min pappa för denna fantastiska blandning av gener som låter mig vakna med hår som Beyoncé (nästan, vi kan låtsas).

tumblr_mo8v05HGut1qh16tqo2_500

så ja lite swaguu på den också…

Kommentera

