I say wut wut in the but

Jag har avancerat i mitt networkande. Jag har gått ifrån hästar till bloggeliten!

Min bästaste favorit, Sandra kommenterade och likeade på insta!

20130530-122358.jpg

20130530-122411.jpg

20130530-122421.jpg

FANNY KLEFELT HAR LÄST MIN BLOGG! Och hon måste skrollat ner en bit också, eller så fattar jag bara inte kommentaren… Åh herrejävlar hon har sett mig faceplanta (bryta nacken) men whatever, man måste bjuda på sig själv!

Ja det var det jag ville, skryta lite bara…

Kommentera

