Crepon rose

Tjalom långkalsong, idag besökte jag innerstaden, vendela och viktoria! Vi åt och skvallrade för det mesta, men det var rysligt trevligt! Medan jag ändå var på ett ställe med shoppingdugliga affärer slog jag till på ett nagellack. Det kan vara mitt sämsta köp, någonsin. DET FUNKAR JU INTE! Eller asså det funkar men inte som jag vill att det ska göra… Lacket var alldeles för genomskinligt och jag har redan spillt nagellack överallt två gånger och det kostade nästan 100 kr. Det var helt enkelt ett fruktansvärt köp. Men jag har inte gett upp än, jag ska nog köpa ett till, fast i en annan färg och se om det täcker bättre för det torkade nämligen ganska snabbt och jämnt…

20130517-175814.jpg

20130517-175821.jpg
Ja, jag försökte hålla i nagellacket lite fint men mina naglar var fortfarande blöta och jag hade bråttom så jag hade inte tid att anstränga mig särskilt mycket…

Aja! Vi hörs!

Kommentera

