I think i’m falling in love with you and i don’t quite like it.

Jag orkar inte mer nu. Vet ni hur påfrestande det är att vara olyckligt kär i fem brittiska killar, samtidigt? Vet ni det? man är ju aldrig riktigt emotionellt stabil. Man kan gå från vansinnigt glad till total deppig på en millisekund. Man blir lite schizofren. Det är jätte svårt att förklara, men det är iallafall förjävligt och underbart härligt på samma gång, men just nu, i denna sekund är det mest förjävligt.

Varje gång de är i Stockholm missar jag dem, jag kan inte fatta hur det blir så?! Jag bor ju på twitter, olika 1Dbloggar, pratar med livvakter, företag och poliser, jag frågar och jag letar, allt för att kanske få se dem på riktigt någon gång, men ändå missar jag dem hela tiden, varje gång. Hela situationen känns så långt ifrån bra man kan komma. För jag vill ju så gärna. Varje gång ljus ska blåsas ut, klockan slår 11:11 eller en ögonfrans har gått vilse och landat på min kind, så önskar jag mig samma sak. Jag önskar att jag någon gång ska få träffa dem, men det händer ju aldrig. ALDRIG.

Och ja, jag har sett dem, både på x-factor och på deras konsert. Jag kunde se att de var där, men jag kunde inte se dem. Fattar ni? Det hade kunnat vara vem som helst på scenen. Jag vill SE dem någon gång, det är det enda jag ber om, att få SE dem en endaste gång. För just nu känns det inte ens som om de finns på riktigt, dem finns på bild och film, men inte på riktigt.

aja, jag börjar spåra iväg nu, jag är trött och vet inte riktigt vad jag skriver om längre. men vi hörs. puss

black-and-white-couple-love-man-movie-subtitle-Favim.com-41815

Här kan ni få lite smärta i GIF-format.

tumblr_mll9d92J9R1rj0t7eo1_500

de är så konstiga, men det gör det 327 gånger roligare att se dem live, för man vet aldrig vad som kommer att hända.tumblr_m8gbi97u6N1r9hn0lo3_500

och de är så söta, snälla, roliga, omtänksamma, duktiga, snygga, helt fullkomligen underbara

tumblr_m7izrhCEbS1qd7375o1_400

Sov gott.

Kommentera

