I min väska

20130509-111453.jpg

När jag stalkar one direction och går på konsert så finner man detta i min väska!

Busskort & rabattkort
Telefon
Strumpbyxor
En annan t-shirt
Vattenfast penna
Hårborste
Laddare
Hörlurar
Pass
First-aidkit
Hårsnoddar
Parfym
Glasögonfodral
Energi (Godis)
Nycklar
Kontanter (ja det är inte så mycket kvar nu)
Smink
Och mina biljetter men de ligger i tryggt förvar i min One directionlåda

Allt detta fick plats i den lilla väskan i hörnet av bilden. Den är som ett svart hål, slukar ALLT, sjukt bra!

Kommentera

