JB

Igår gick jag på Justin Bieber med dem här fina tjejerna.DSC_0410

DSC_0419

Nora som var lite av värdinnan, var fin i bilen

DSC_0424jag och Alicia träffade Fanny Klefelt utanför Grand Hotell när vi väntade på att få se Justin. Medan vi stod där så nämnde jag att jag älskade hennes blogg, vilket jag gör, och sen så såg jag att hon hade bloggat om det! så jäkla coolt! DSC_0426

Det var väldigt trångt, och aggressivt. men jag hade Andou som sällskap och Vendela en bit bort, så det gick bra ändå! det var väldigt roligt att se dem igen!

DSC_0427

men trots trängseln och aggressiviteten så lyckades jag trycka mig längst fram, man har ju skills…

DSC_0428

man fick en en fin bränna när man väntade, det är Justin’s buss förresten.DSC_0435

men han kom aldrig och vi behövde ät middag så vi gick, mot min vilja, för jag ville verkligen se honom!DSC_0445

det blev donken!DSC_0454

sen kom vi till globenDSC_0457

där vi fick vänta i två timmar, så vi kunde ju lika gärna ha varit på Grand och fått se Justin, för han kom ju tillslut. (andou har lagt upp videon från grand på sin blogg)DSC_0476

men vi underhöll oss genom att titta på de här tjejerna som tog ego-pics

DSC_0487

sen började det och det var så bra!DSC_0510

han är verkligen en riktig artist, han både sjunger och dansar otroligt bra, det var en sån rolig kväll och jag har så ont i halsen idag! och jag har fått värsta förkylningen, första gången jag har skrikit mig till en förkylning.

och ja, jag ska till grand idag för jag måste träffa honom!!!

Kommentera

