come on

titta på det HÄR och spola fram till 2:10 och så kommer ni få se det sjukaste ni någonsin har sett. ni är up for a treat…

tumblr_m5yix9hPBc1r79k32

bieber992

Hej jag heter Justin Bieber och jag är så populär så att jag behöver ha på mig en rånarluva från Chanel när jag går från min turnébuss till hotellets entré (ca 7 meter).

tumblr_ltwmtd3tRT1qdq5u6

nej men helt seriöst, vem tror han att han är?

tumblr_inline_mkym6kLft01r79k32

jag fattar att dem är sura, jag skulle också bli det! Kanske inte så upprörd men lite irriterad skulle jag allt bli.

Han har fått så mycket hybris, det är pinsamt…

t06c14

Kommentera

