Hyllningar

idag hyllar jag:

H&Ms nya kampanj: The New Icons

tumblr_mldptcxiic1r3q39bo1_1280

Daphne, Joan, Lindsay, Liu – jag skulle personligen inte ha valt dessa som ”the new icons” men det är fortfarande en rolig kampanj

Tyler the Creator, han är min nya favoritperson

tumblr_ml9z055HX31qlmdtco1_500

  • Rolling Stone: Did you know Frank Ocean was gay before he came out last year?
  • Tyler, the Creator: Yeah, I was one of the first people he told. I kinda knew, because he likes Pop Tarts without frosting on them, so I knew something was weird. But that’s my nigga.

One Diections vax dockor på Madame Tussauds

tumblr_mlgtmmB0st1s992iao1_1280

jag är mycket imponerad, Louis (han i mitten, med hängslen) är väldigt lik sig själv, eller vad man ska säga…

tumblr_mlgdu4Ia9n1rtwurlo1_500

bra jobbat

tumblr_mlgbgrQZmC1qaeoito1_500

très bien

tumblr_mlggv9chxZ1rtwurlo2_250

Inte så bra jobbat, det ser ut som om Liam har en kromosom för mycket… typ…

Att jag nu äger en t-shirt med detta tryck…

tumblr_misnyceoyb1qc0t3zo1_500

Ella, som fyller 11 år idag!

IMG_2528

GRATTIS GRATTIS!

Sist men inte minst vill jag hylla tumblr och de otroligt roliga människor som finns där!

Skärmavbild 2013-04-18 kl. 20.06.32 Skärmavbild 2013-04-18 kl. 20.43.04 Skärmavbild 2013-04-18 kl. 20.55.31

 

One thought on “Hyllningar

  1. Pingback: Hyllningar 2.0 | Chez Karla

Kommentera

