major meltdown

Jag är jävligt arg idag och det är på grund av dessa tio faktorer, enjoy.

1. Sats suger så jävla hårt, det finns inte en enda person på stats som kan ge mig information, svart på vitt, hur mycket det kostar för mig att skaffa gymkort där.

2. jag har matte prov på måndag

3. jag har glömt min miniräknare i skolan och eftersom jag inte kan räkna ut jordens ålder med hjälp av urans halveringstid i huvudet så kan jag inte plugga. 70% av talen är om  fucking halveringstider, potenser och rötter (det går inte i huvudet) och dem andra 30% är logaritmer, och eftersom jag inte är född på 30-talet så har jag inte automatiserat logaritmtabellerna, så det går inte heller att räka på.

4. jag snubblade och tappade min telefon och den är nu jättesprucken, hela jävla skärmen är i smulor och jag kan inte se eller läsa någonting på den. och jag kan inte se min bakgrundsbild, som skulle kunna vara den vackraste bilden jag vet.

5. ingen svarar när jag ringer på min motherfucking sönderkrackelerade telefon, era jävlar.

6. jag har nåt jävla godis förbud som hindrar mig från att äta allt hemma förutom knäckebrödet i skafferiet, och det är inte ens gott.

7. det är kallt som fan hemma

8. iphoto på min dator skapades med typ 7 kromosomer för mycket så det går inte att föra över bilder från min telefon till datorn.

9. mitt nagellack har förstörts medan jag har skrivit detta inlägg.

10. Shufflen på min Spotify kan vara det sämsta jag har varit med om NÅGONSIN, det kommer fel låt hela jävla tiden, den som styr shufflen kan ju gå och slänga sig i väggen.

nu räcker det med att någon andas i närheten av mig för att jag ska styckmörda personen, så irriterad, arg och lättretlig är jag nu. (detta gäller inte om du har en miniräknare till min räddning för då kommer jag att älska dig)

ja och om du har en miniräknare så får du gärna komma hit med den till mig! tack.

tumblr_inline_mkwnnjQLtF1qz4rgp

6 8 tumblr_lzxsy4KX371rojs6xo1_500

OJ simpson

tumblr_m2b7ek3Eag1qad8glo1_400 tumblr_m3q45ljSqt1rrx8xeo1_r2_250 tumblr_m4o83nouUb1qm3541o1_250 tumblr_m4pfj3kV6o1qhr62ho1_500 tumblr_meqwh7DLTe1qkggux tumblr_menph2oXz61qdlh1io1_250 tumblr_mjdyjbMexn1qc8jh0o1_500 tumblr_mjdyjbMexn1qc8jh0o2_500 what the actual fuc

Kommentera

