swagaroo

jag kan ha den sämsta självdisciplinen i norra Europa. jag kan inte ens ta mig samman nog att måla naglarna eller kolla på film…

Jag har sagt åt mig själv måla mina naglar och kolla på The Breakfast Club i flera dagar nu, har jag gjort det? Nej.

men i helgen, då jävlar! då ska naglar målas och filmer tittas på! och matte pluggas… Åh gud vad tråkigt!

IMG_3548 IMG_3549

dessa två bilder togs den 27 juli, jag jättebesviken i mina finaste kläder, jag var på väg mot 7-eleven och godis var målet, eller Ben & Jerry’s, jag kommer inte ihåg…

One thought on “swagaroo

  1. Pingback: Swagaroo #2 | Chez Karla

Kommentera

