AA

det här inlägget skulle ha publicerats igår, men det hamnade tydligen i utkastet…

min uppdatering av bloggen är ungefär lika bra som odd mollys kvalitet (sämst) men det kan inte hjälpas. det har hänt så mycket saker, eller kanske för lite… jag vet inte!

Idag var jag i alla fall inne i stan med tove vi lunchade på vapiano och tove shoppade loss, själv höll jag hårt i pengarna som ligger i min pånbok, de ska nämligen spenderas på ett gymkort istället för impulsköp. men jag såg fyra saker som jag VERKLIGEN vill ha.

1. dessa shorts, jag provade dem och dem var så snygga på!

rsadm303m_03

2. den här kjolen har jag kollat på ett bra tag nu…

rsadm300_09

3. det fanns ingen bra bild men ett par blåa Lee skyler jeans, jag har ett par svarta och dem är ganska så fantastiska!

4. tro det eller en en cropped top, alltså som en längre magtröja. det här låter kanske ganska skrämmande men den slutar precis där mina skyler-jeans börjar och alla mina midjeskjolar börjar vilket är väldigt skönt, då det oftast blir knöligt och konstigt då jag försöker stoppa in en tröja i mina byxor.

så ja, det vill jag ha, + en hoodie

jag tycker att vi firar min blogg-comeback med lite 1D! woho

tumblr_m7izrhCEbS1qd7375o1_400

den här bilden var tagen då de fyllde ett flygplan med fans och sedan jobbade som flygvärdinnor under flighten,snacka om att jag försökte komma med på det planet…

Kommentera

