chez hit och chez dit

jag inte tycker att namnet på min blogg speglar innehållet.

Chez Karla känns lite såhär:

tumblr_mi7p0tDxw11rk0ty4o1_500 tumblr_mjr9klxAtx1s20814o1_500 tumblr_mjx80v4slO1s7tccbo1_500 tumblr_mjxal2PtIL1s3xpm9o1_500 tumblr_mjwgf9Cogt1s2j52io1_400

Chez Karla låter som bloggen som uppdateras hundraelva gånger per dag med tumblr-bilder på allt victorias-secret relaterat, Paris och cupcakes.

ni som läser min blogg vet att den inte är en sådan slags blogg…
det jag nu funderar på är alltså om jag ska behålla mitt namn eller inte. det tråkiga med att byta är att man förlorar många läsare. men det blir ju så mycket roligare med ett nytt namn.

pooh55555

Kommentera

