ii’ll wear your grand dad’s clothes, i’ll look incredible, i’m in this big ass coat, from the thrift shop down the road

den här söndagen älskar jag…

… att Macklemore rappar om secondhand-shopping

…det här tyget

639814464789200da122d150f4ff837d

typ det vackraste jag någonsin sett

… min locktång

jag lovar och jag svär, lockarna håller från och med att du lockar håret tills du tvättar det nästa gång, det är helt galet! jag lockade mitt hår onsdag eftermiddag och håret är fortfarande lockigt, jag hade inte i hårsprej eller någonting liknande, det bara håller, sjukt länge. ja, jag vet äckligt att jag inte har tvättat håret, men jag duschar ju som vanligt, bara det att jag inte orkar tvätta håret på helgen…

Bild 2013-03-10 kl. 14.48

oh, charmig, nej men ni ser! STILL CUUUURLY!

 

 

 

Kommentera

