pinigt

jag gick in på photobooth för att ta den här bilden:

Bild 2013-02-27 kl. 22.33 #2

för att säga godnatt till er läsare! och säga att jag kommer lägga upp bilderna ifrån idag imorgon istället!

men när jag gick in på photobooth hände något som inte får hända. Jag såg några (4 st) gamla bilder och blev förbluffad över min egen skönhet (tro det eller ej). Det får man ju bara inte bli, asså bli imponerad av sin egen snygghet, det är tydligt klargjort av jäntelagen (heter den så? aja, jag tänker kalla den det). och den måste man ju följa. precis som man måste följa lagen om att inte börja en mening med och. och lagen att börja meningar med stor bokstav, men eftersom jag är en rebell så gör jag varken det första, andra eller det tredje.

och Nej, jag går inte runt varje dag med hybris osande ur öronen och tycker att jag är snyggast i Hersby, men de där dagarna då håret är perfekt, man har sina favoritkläder på sig, hyn är slät och jämn och man fick till sminket riktig snyggt, då kan man ju inte låta bli att tycka att man är lite  lagom snygg!

förresten tycker jag att vi ska slopa jäntelagen och vara mer stolta över det vi har och dem vi är!

oj nu blev några kanske lite provocerade, slopa jäntelagen, ho, den var hård! det är nog bäst att jag distraherar med lite snygga killar! tänk på dem istället!

tumblr_miwf4dFxUX1rvloh8o1_500

Jack och Finn Harries de youtubande tvillingarna från England

 

 

 

Kommentera

