Top 3. kyssar på TV

det var länge sedan jag gjorde en top tre över något, men jag tänkte att nu när vi ändå pratar om min kärlek till Harry styles så tänkte jag att vi  även kunde ta upp min kärlek till dessa tre par, och deras mest romantiska moments.

Crazy stupid love, bästa filmen, jag kan se den om och om igen, dem är så himla söta tillsammans. ALLA borde se den! filmen är så jäkla bedårande efter det här klippet!

a cinderella story, en favorit kan man säga, den har hängt med sedan mellanstadiet.

tumblr_m9osz1TSnP1qhjtsgo1_500 tumblr_m9on23ZhhB1r6ve4no4_250 tumblr_m9on23ZhhB1r6ve4no3_250 tumblr_m9on23ZhhB1r6ve4no2_250 tumblr_m9on23ZhhB1r6ve4no1_250 tumblr_m9omnoRdJy1r7fc7qo1_500 tumblr_m9ojnjyV571rshaqto1_500

och bästa kyssen någonsin! åh dem är så bra för varandra! spoby forever in my heart!

Kommentera

