ojoj, here we go again

Alltså jag läser en fanfic nu om one direction och nej, det är inte en sån där konstig porr novell med one direction i fokus, som alla verkar tro att det är när man säger fanfic. Det som är som en novell, som i det här fallet handlar om en tjej som stöter på (asså inte, makes-a-move stöter på dem, utan träffar dem…) dem när hon jobbar för Sony en sommar och sen blir det jättrebra kompisar, och alla killarna är söta och snälla och man dör lite mer för varje kapitel som går… så just nu är min kärlek till 1D större än den någonsin varit tror jag! särskilt till Harry som är en riktig gentleman i denna ”novell”.

Jag vet inte vad jag ville komma till, men om ni undrade varför jag inte har bloggat så är det för att jag läste den nonstop hela kvällen igår och från 8.23 (då jag vaknade) till 15.49 idag (då jag klev upp), jag tog inte en enda paus, helt serriöst, jag bara läste kapitel efter kapitel och blev mer och mer förälskad i Harry Styles. så jävla underbar.

13_5122253bddf2b36bfe962fb4 38e569e07b6011e2939b22000a1f9251_7 14409_402648763138210_844530447_n 714420194

vad finns det inte att älska? jag vet att han är en gentleman i verkligheten också, ni ska veta hur mycket Taylor Swift hånar honom och snackar skit om honom i pressen nu efter att de har gjort slut. och Harry ”Takes the high road” och säger inget annat än trevliga saker tillbaka till henne och om henne.

Kommentera

