snuffegull

om det är tre saker jag inte kan få nog av så är det

1: denna blogg

2. pretty little liars, jag såg på det senaste avsnittet alldeles nyss och jag sover med tänd lampa inatt säger jag bara

3. sist och faktiskt störst, JAG KAN INTE FÅ NOG AV GAMLA NYHETER! det kan vara den sötaste hemsidan NÅGONSIN!Skärmavbild 2013-01-17 kl. 01.41.50 tumblr_meezlx5mvR1rypsxk

det här kan vara det finaste paret jag sett – ever. så söta och glada, enda från Jönköping är dem!

Skärmavbild 2013-01-17 kl. 01.45.31 Skärmavbild 2013-01-17 kl. 01.46.27 Skärmavbild 2013-01-17 kl. 01.47.00

alla dessa härliga människor plus många fler finns på gamla nyheter!

Kommentera

